onsdag

Mobilblogg


Är helnöjd med min nya fina bärbara dator och det trådlösa nätverket. Jag kan blogga och ha mig vart jag vill i lägenheten.
Häromdagen satt jag t ex på muggen och spelade en trippel på Oddset. Ett spel som självklart sket sig, men ändå.

I min ungdom var det nästan omöjligt att spela på odds och ville man det så fick man via post skaffa sig ett konto hos någon bookmaker i England och sen krångla sig blå i nyllet för att lägga ett spel genom att telefonera.
Numera kan jag alltså sitta i äkta science fiction-stil på figgan och fundera ut när Inters svit ska spricka och sen glatt klicka iväg ett spel samtidigt som det klickar till nere i porslinsstolen.
Två flugor på smällen liksom.

2 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen.

    SvaraRadera
  2. Tvivlar på att det klickar i porslinet när du skiter. Jag tror mer på splash i vattnet eller dang-dang i porslinet.

    SvaraRadera