tisdag

Ännu mer VM-svammel

Fattar att det blir lite väl mycket bloggande om VM nu, men det beror sannolikt på att det råkar pågå ett VM. Kan vara därför.
I vanliga fall är jag en nyhetstorsk och suger i mig så många radio- och tevenyheter jag hinner med, men nu på morgonen när jag trampade motionscykel framför nyheterna på TV så kom jag på att jag de senaste veckorna haft i stort sett nollkoll på vad som har hänt utanför fotbollens runda lilla värld.


Igår slogs jag av hur fort alla pajaser som kameran zoomar in upptäcker att dom är i bild och börjar bete sig som åttaåringar på födelsedagskalas. Skickade sms och skrev att jag skulle kunna vara i bild en hel match på Söderstadion utan att märka ett skit. Nu är kanske just jag ett dåligt exempel eftersom jag brukar befinna mig i ett parallellt universum när jag går på fotboll, men ni fattar.
Håkan svarade att de sydkoreanska supportrarna jublade mer när dom kom i bild än när deras lag gjorde mål. Han menade att dom borde stängas av.
En riktig supporter blir förbannad om någon riktar en kamera åt hennes/hans håll.


Vafan, titta på matchen!



Heliga Moses...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar