lördag

Pistol Uffe

Skrev i ett tidigare inlägg om sista kvällen i Bangkok och om hur Ulfen drog en låt i en bar. Nu har vi hittat en filmsnutt på det hela i Pias mobil som jag lägger in här. Om ni tycker att Ulfen verkar lite lutande så stämmer det, han hade just slagit sydasiatiskt rekord i antal Long Island Iced Tea. Att han lutar är inte konstigt, att han överhuvudtaget står upp är ett mirakel. Punkigast blir det på slutet när gitarristen sparkar omkull några stolar.



Vi hittade även lite bilder i mobilen som Pia tagit, de flesta är av självklara skäl rätt lika mina eftersom vi gjorde samma saker och var på samma platser hela tiden. Men jag lägger in några ändå, mest för min egen skull. De här är ju trots allt min blogg och jag gör vad jag vill.

Natt i Vang Vieng

Ljushuvud

Laos från Kambodja

Kambodja från Mekongfloden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar