måndag

Snedfilmare Albin

En dag på Don Det så åkte vi över till ön bredvid, Don Khon och tog en båt över till Kambodja och för att titta på delfiner på väg till andra sidan floden. Vi såg faktiskt ett par stycken som masade sig upp över ytan då och då. I Kambodja gästspelade vi bara med en stilla öl innan vi åkte tillbaka.


Men det var inte det det här skulle handla om, utan om den extremt lilla tuk-tuk som vi fick skjuts med till Don Khon. Ni ser den på bilden. Pia och jag är ju inte precis några bjässar, men till och med vi fick nätt och jämt plats. Tog väl en halvtimmer och studsade som fan, som ni kan se på filmen nedan. Jag erkänner att jag borde slipa på mina filmskills, det kan ju vara en bra idé att rikta kameran mot det man vill filma.


Filmen härunder är min variant av delfinfilm. Delfinerna befinner sig listigt nog under ytan, det är smarta firrar det där ni vet. 
Men det plumsade faktiskt upp en en delfin lite här och där då och då, fast det missade såklart jag att filma. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar