onsdag

TV-supporter


Hade tänkt att skriva om hur krångligt det är att hitta rätt abonnemang för att kunna se Bajen på TV och att det är märkligt att Elfsborg - Hammarby inte finns att köpa som Pay-per-view ikväll, men så när jag sökte siffror till min sågning av ComHem så hittade jag erbjudandet nedan. På 6 månader så blir det där en månadskostnad på 322 kr och eftersom det står att det inte är någon bindningstid så borde det betyda att jag kan fimpa skiten när hockeysäsongen börjar. Pucky är en clownsport för stöddiga fetklenisar med steroidhakor och jag har inget som helst intresse att betala över vinterhalvåret för nått jag inte kommer att titta på.

Klicka upp bilden så ser ni att det står noll månaders bindningstid

Hoppas nu att det verkligen betyder att det inte är någon bindningstid - det finns säkert någon luring i det finstilta.

Jaha ja, jag visste det! "Gäller endast ny C More-kund"! Fan!

Till sist vill jag understryka att jag har rätt att luta mig tillbaka och vara en TV-supporter eftersom jag har gjort min plikt på bortaplan. En gång på 80-talet var vi två man i Halmstad, vart var ni då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar