fredag

Matchnoja

Eftersom jag nojar inför matchen idag så försöker jag tänka på annat och därför kommer jag nu skriva om något annat totalt meningslöst.



När Bale gjorde mål för Wales igår så nåddes jag av ett meddelande från en bar på andra sidan jordklotet. "Nä, om man skulle ta en Bale - is".
Gubbhumor på toppnivå.

Om jag hade en rent politisk blogg så skulle jag granska det obehagliga som blir allt mer obehagligt ju längre höger ut man kommer och jag skulle kalla bloggen för Högerögat.
Även blinda hönor pippar som bekant.

Varför har killar bröstvårtor. Kanske av samma anledning som tjejer har högklackat, det är stiligt helt enkelt.

Vad skulle kunna bli årets resetatuering - en banan, två bananer, Kjell Alinge, Kjell Alinge och hans bror Kjell eller varför inte en rödvinsalkis på en bänk. Alternativen får en att baxna, vilka möjligheter.
Jag gör väl som vanligt, jag dricker öl i två veckor och sen så bestämmer Buddha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar