lördag

Tidens tand



När jag som liten snorvalp började intressera mig för Hammarby så tyckte jag att spelarna var gamla gubbar. En del hade ju t o m både skägg och mustasch!

Sen gick tiden och rätt som det var så debuterade Leffe Strandh och Johan Hammarström, killar i min ålder som jag dessutom kände och själv hade lirat och ibland fortfarande lirade spontanfotboll med.
Tiden fortsatte att gå som den brukar göra och en dag stod jag där på norra läktaren och upptäckte att alla spelarna i Bajens trupp var yngre än mig. Kände mig genast äldre än berget.

Nu har Hammarby anställt Tony Gustavsson som ny tränare och han är sex år yngre än mig. Sex år yngre tränare!!!

Mina franska nerver! Vet någon vart man kan köpa käpp?

1 kommentar:

  1. Bloggen strular, testar om det funkar att lägga in något här. Skitblogg!

    SvaraRadera