onsdag

Stackars Erkan


Jag kan inte låta bli att tycka synd om stackars Erkan som nu tvingas lämna återbud till landslagets resa ända bort till Sydamerika och därmed sin förmodade debut i A-landslaget.
Anledningen är den raggarkapning han råkade ut för mot FC Köpenhamn på Söderstadion den 10 december och den skada som detta vansinnesdåd orsakade. Vad den däremot inte orsakade var en reaktion från domaren och en given straffspark.

Men en kille som är ute och löptränar frivilligt under uppehållet för att höja sig en nivå och ta en skjorta i förstaelvan och som lyckas med det kommer även lyckas bli uttagen i A-landslaget fler gånger.
Alla som inte har vett nog att hålla på Bajen kanske garvar och gör det ni, det är inte mer än rätt, vi garvar åt er dygnet runt.

4 kommentarer:

  1. Jga lider verkligen med Erkan. En sån fin idrottstyp. Varför är allting så orättvist.

    SvaraRadera
  2. Jag fattar ironin, men faktum är att Zengin är en fin idrottstyp. Att han ser ut som en hobbyhallick är en annan femma. Han borde självklart klippa sig.

    Att idrotten är orättvis är tveklöst, hur kommer det sig annars att Håkan Mild kallades fotbollspelare?

    SvaraRadera
  3. Man kan aldrig sluta garva när man ser honom. Vem fan tror han att han är? Springa omkring och tro att han är en världslirare va!!!!
    Ofattbart överskattad pajas.

    SvaraRadera
  4. Det skulle jag också tycka om jag inte hade sett så mycket av honom. Hade exakt den uppfattningen när han först dök upp med sin ofattbara frisyr.
    Nu vet jag bättre, han är en arbetande spelare och finlirare.

    SvaraRadera