onsdag

Bakom kulisserna

Efter Mikkels farväl så har såklart varenda grönvit en synpunkt på det hela och det har jag med. Men jag väljer att inte lufta mina åsikter eftersom jag vis av mitt arbete på bandykansliet vet att det som syns utåt långt ifrån alltid är som det verkar. Bakom Mikkels flytt till Brommapojkarna så finns det säkerligen en bra jävla massa som inte vi utanför känner till.

Många sågar nu till exempel VD Andersson och det kanske han förtjänar, men det är ju så att en VD måste vara lojal mot styrelsens beslut och hålla god min utåt även om han inte delar alla deras åsikter. Det kan faktiskt vara så att Micke Andersson tycker att det är käpprätt åt helvete att släppa Jensen till BP, men det kan han inte basunera ut eftersom han som sagt måste hålla sig lojal gentemot styrelsen. Måhända är det Micke Linkan och dom övriga nykomlingarna i styrelsen som ligger bakom allt som vi nu ser ske. Vem vet - inte jag - och därför väljer jag som sagt att hålla mina beska synpunkter för mig själv.

---------------------------------

Nu ska jag istället lägga mig i soffan och fundera på hur det kommer sig att under hela den tid som människan har använt växten marijuana som avkopplingsdrog så har den varit olaglig 1% utav alla dessa tusentals år. Tål att tänka på en onsdag mitt i sommaren...

4 kommentarer:

  1. Jag sågar bristen på samarbete och kommunikation. Rent yrkesmässigt går de största sågtagen till min namne.

    SvaraRadera
  2. Tog du åt dig. :)

    Jag håller med om Tony. Har skyddat killen med näbbar och klor och verkligen försökt lura mig själv att han har koll på läget. Men nu har även jag fått nog - den senaste tidens förvirrade uttagningar, byten och tillkrånglade taktik har gjort att grabben har visat att han inte platsar på den här nivån. Man kan inte lära sig allt ur böcker.

    SvaraRadera
  3. Hmm... Jo, lite tog jag nog åt mig, hehe. Men så är jag ju likt dig en bitter gammal ölgubbe. Men jag står för det jag tycker.

    När blev du mjukis? Ha!

    SvaraRadera
  4. Undrar mest vem som ska spela balansspelare när vi gjort oss av med de 2 vi hade. Jag skulle nog använda Arman där.

    Sen fattar jag inte hur bandyn kan släppa 2 av 3 målvakter heller. Men Bergwall eller liknande kanske är på gång?

    Tånken

    SvaraRadera