måndag

CumHem


Precis när jag hade ritat klart gårdagens inlägg om klåparna på ComHem så visade min TV upp en reklamfilm där ComHem basunerar ut att deras kundtjänst har förbättrats och det visualiseras genom att man får se två tanter som heter Judit & Judit som sitter bakom en disk och babblar.
ComHem ska här och nu få ett tips av mig - istället för att utveckla er kundtjänst och köpa svindyra reklamfilmer så bör ni lägga kosingen på att förbättra era produkter så att skiten bara fungerar.

Tänk om vi i Hammarby Bandy brakade igång jordens jävla mastodontreklamkampanj där vi meddelade att vi hade införskaffat superfräsiga nya tröjor för att sedan vid match ställa upp med ett lag bestående av enbenta och armamputerade spelare som förlorar med hurmycketsomhelst - noll varenda gång. Känns som det i så fall vore vettigare att lägga stålarna på att köpa ihop ett starkt lag eftersom det är det våra kunder vill ha - inte två animerade tanter bakom en disk.

Just när jag satt och skrev det här ovan så fick jag ett sms av ComHem som berättade att felet var åtgärdat. Jo tack, jag märkte liksom det igår när det började funka igen. Men tack för upplysningen.

------------

Man ska inte skoja om folks defekter - särskilt inte om man själv är en enögd dvärg - men jag kan inte låta bli att tycka att det är lustigt att världens längsta man och den kortaste av oss alla har så stiliga namn. Sultan Kösen och He Pingping. Svinkul.

2 kommentarer:

  1. Kommer det stå uppställda ett gäng hemmabyggda epor på aren också?

    SvaraRadera