onsdag

Supergirl

Termometern visar 23 jävla minusgrader och till och med isjaktsmannen måste väl en dag som denna inse att människan faktiskt inte är menad att bo på våra breddgrader. Albin tänker inte gå en millimeter utanför fastigheten idag. Brrr...

-----------

Albin blir alltid lite misstänksam när han läser sånt här. Förstör dom verkligen raketbränslet, eller slår dom på en sjuhelvetes firmafest.

-----------

Det var länge sen vi hade musik här hos Albin så därför lägger jag in den här låten som jag fjortislyssnar på för tillfället (om och om igen). Låten passar på något vis in i Albins nuvarande känslotillstånd.
Tack för 100-listan Mundebo och skicka gärna fler - jag erkänner - jag har blivit spotifyad.

Gott folk "Supergirl" med inga mindre än Reamonn.

6 kommentarer:

  1. Jag blir också skeptisk till sådant, i synnerhet när det handlar om "raketbränsle" i flytande form.
    Just i detta fall känns det dock som att publiciteten kring beslaget är lite för stort för att det ska finna en bakväg ut på marknaden.

    SvaraRadera
  2. Det kanske är just därför det gör det - eftersom inge tror att det är möjligt. :)

    SvaraRadera
  3. åtvidabergs Nyförvärv: Etuwe Prince Eboagwu, mf, Dong Tam Long Am (Vietnam). Allsvenskan 2010

    SvaraRadera
  4. Dong är ju den vietnamesiska valutan - han spelar nog bara för stålarna.

    SvaraRadera
  5. Jag kan ge dig Spotifylistan från när vi gjorde den första borgerliga regeringsbudgeten.

    SvaraRadera
  6. Isjaktsmannen tog givetvis ut barnen i skidspåret och saluterade kung Bore. Farbror rimfrost kom förbi och hälsade. Inte riktigt lika kallt ute i skärgården vet du.

    SvaraRadera