lördag

Nick Selin


Idag är jag Nick Carter.

Nick Carter åh vilken potens
Nick Carters brud har aldrig mens

Jag vill bli som Nick Carter

Lika snygg

Lika stark
Lika klyftig

Och ka-a-all!


--------

Eftersom jag är en simpel tjuv så stjäl jag helt enkelt det här tipset från min vrickade vän Bobigol. Skicka till er darling på Alla Hjärtans Dag och visa att även tokfranshuliganer kan lära sig att sjunga i stämmor. Fesslit och sjuckert.

--------

Det får bli allt för idag - nu ska jag lägga mig i badet med en öl och en stänkare och fundera ut ett framtida inlägg som ska handla om varför det är så skööööööööööööönt att vara totalt dyngrak och varför det anses fult att tycka det. Tackar man nej till ett glas så tycker svennebanan att man är skitkonstig, alltmedan samme svennebanan alltid påstår att hon/han aldrig eller sällan dricker sig rak. Men det räcker att sticka in nosen i Z-tältet under valfri match för att upptäcka att det finns en hel del som gillar att dynga till rejält.
Skillnaden på Albin och dom flesta är att Selin inte sticker under stol med att han då och då verkligen gillar att bil riktigt riktigt riktigt råpackad. Det tycker Albin är najs.

Men som skrivet - mer om det i framtiden.

1 kommentar:

  1. Läste att du fortfarande är junior..
    Du kommer aldrig ikapp mig.
    Grattis grabben!!

    Tånken

    SvaraRadera