torsdag

AAÅH, mina nerver!

- God dag, mitt namn är Albin Selin och jag undrar om min mp3-spelare som jag lämnade in på lagning hos er för två månader sen är klar?
- Vänta jag ska titta.
- Okej.
- Ja den ligger här, den har varit klar länge.
- Jaha, men varför skickar ni inte hit den då som vi kom överens om?
- Jag måste ha inlämningskvittot.
- Men varför sa ni inte det när jag var där? Jag har ju köpt den på nätet just för att slippa åka till butiken och ni sa att ni skulle skicka den med posten.
- Vem sa det?
- Ja inte vet jag vad han heter, det var två killar där då. Jag kan väl skicka en pdf-fil med inlämningskvittot?
- Jag måste se kvittot på glasdisken.
- Men, vafan, varför har ni inte meddelat mig att den är klar då?
- Vi har ringt dig.
- Nej, det har ni ej, jag har nummerpresentatör och ni har inte ringt. Dessutom så har ni inte svarat på något av alla dom mejl jag skickat.
- Ja ja, jag vet inte den ligger här i alla fall…
- Hej på dej, vi ses! ”klick”

Om ni får se rubriker nästa vecka som skvallrar om rabalder i datorbutik så vet ni att Albin har hämtat sin mp3-spelare.

Och ni, handla ALDRIG på NetSuperstore och varna alla ni känner.
Om man driver en nätbutik så måste man väl förihelvete begripa att själva poängen med en sådan är att man inte behöver åka till butiken!
Vad menar dom att jag skulle ha gjort om min bostad låg i t ex Luleå?

3 kommentarer:

  1. Jag tror minsann att Albin blivit kidnappad av ägaren till NetSuperstore...

    SvaraRadera
  2. Nejdå, ska tid nästa vecka med Abbe.
    Jag hamnade på bollklubbens träning igår och hann inte skriva här därför.

    SvaraRadera
  3. Kyrpä, "ska dit" försökte jag såklart skriva. Man blir bakis av att titta på fotbollsträning kan jag lova...

    SvaraRadera