fredag

ComVart?

Jag fick ett mejl från ComHem där dom förklarade att dom försöker lösa problemet med mitt instabila bredband och det är vackert så.

Men sen slår dom alla rekord i usla bortförklaringar när dom menar att anledningen till att detta problem ej ännu är löst beror på att dom har ringt mig på kvällstid utan att jag har svarat.
Jaha ja, jasså? Nu råkar det ju vara så som jag tidigare har skrivit, nämligen att jag köper min telefoni just från ComHem och då kan man ju tycka att dom om några borde veta att jag även betalar ComHem för tjänsten ”nummerpresentation”, vilket i sin tur såklart betyder att jag mycket väl vet att dom absolut inte har ringt hit.

Dom kan inte ens ljuga så det fungerar.

3 kommentarer:

  1. BUUUUUUUUUUUUU va dåligt ComHem. Jag måste nog säga att de tar priset för den sämsta bortförklaringen.. Men å andra sidan har vi fortfarande inte teleon och bredband hemma och det står ju telenor för.. suck för telefonileverantörer!!

    SvaraRadera
  2. Finns bara en sak att säga: byt bolag.

    SvaraRadera
  3. Har gamla hederliga Televerket. Överbetalar förmodligen massor men det funkar både på datorn och luren.

    SvaraRadera