söndag

ÅkHem!


Albin och teknikprylar går inte hand i hand. Om det inte är mp3-spelare eller teveapparater som inte funkar så är det bredbandet.
Nappade på ComHems fräsiga erbjudande om att höja till 24 Mbit vilket jag nu betalar för. Som mest har jag fått drygt 22 Mbit och det kan man väl stå ut med, men i fredags så började allt gå segt och då fladdrade det mellan 3 och 11, på lördagen låg det stabilt runt 7,7 vilket är precis den nivån jag hade innan jag började betala för höjningen av hastigheten. Nu på söndagen är det nere på 240-250 kbit/s, som är den lägsta hastigheten som erbjuds och betyder att jag får 1% av den hastighet som jag betalar för.

Efter att ha suttit i telefonkö i drygt 55 minuter så har jag nu lyckats göra en felanmälan.

Men hastigheten är fortfarande på snigelnivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar