fredag

Födelselördag

Ett tag funderade jag på att dra ihop en fläskig fyrtioårsbaluns, men när jag satte mig för att göra en lista över eventuella gäster så fick jag dra i handbromsen när den listan började bli lika lång som en av Eki Jarolas krognotor. Det var bara att inse att jag helt enkelt inte har råd med en sådan stor brakfest och att jag verkligen inte kan rangordna mina vänner.

Så det blir en väldigt stillsam variant istället. Jag går helt enkelt och sätter mig på en sylta här i närheten imorgon lördag och ser om det dyker upp någon eller några vapendragare.

Ni som känner er kallade och undrar vilken krog jag har tänkt mig kan kolla på bilden och sen lista ut adressen. Räknar ni ut det ej så går det bra att ringa eller nått sånt.

5 kommentarer:

  1. Du vet att jag inget hellre vill än att vara hos dig hela tiden.
    Tyvärr så kan jag bara vara med på en av dina dagar (lördag, tisdag) så därför undrar jag när du vill ha mig!;)

    SvaraRadera
  2. Men 10...Jag som trodde du ville vara med mig? ;)

    SvaraRadera
  3. Då väljer jag lördag så är jag antagligen trasig till på onsdag ändå.

    SvaraRadera
  4. Då ses vi på H????S i morgon!
    Vi har match kl 115.50 och jag kan vara där efter den ca 17.00 om det är ok?

    SvaraRadera