torsdag

Söndag 18:00

Hammarby - Ljungskile startar 18:00 på söndag och inte 17:00 som det står i annonsen i Aftonbladet.
Jag ringde upp GR på fotbollen och frågade om han kände till den felaktiga annonsen - det gjorde han inte, men han skulle genast ringa och stämma i bäcken.


Sen pratade vi om lite allt möjligt och han svor över att hans bredband från Glocalnet inte fungerar. När han ringde och informerade ljushuvudena om det hela så fick han veta att han inte var kund hos Glocalnet. Han undrade då stilla varför dom hade skickat fakturor till honom i två års tid som han hade betalat. Snillen.
Jag i min tur förbannade att jag inte kunde se IFK - Basel igår på en normal bild, utan fick se det på en bild som hackade sig fram. När jag ringde ComHem fick jag veta att jag bara hade 41% signal på Kanal 6 och att det skulle fixas någon gång i framtiden.
Varken GR eller jag får givetvis tillbaka några pengar för dessa olägenheter - nätbolag måste vara dom enda företag som kan ta betalt för en produkt och sen inte behöva betala tillbaka om man inte får det man faktiskt har betalat för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar