tisdag

Waaaaooouuu Petter!!!!

Jag lyckades till slut falla i sömn i mitt överhettade sovrum och jag drömde att jag var Petter. När jag vaknade så frågade jag mig själv: "Är jag en Albin som just har drömt att han var en Petter, eller är jag en sovande Petter som drömmer att han är en Albin?"











Dagens rebus med svar. Lång och Scott = långskott.

Både Aftonbladets hemsida och Fotbollskanalen har rubriken "Här räddar han poängen" och under det har man en bild från första halvlek där Petter skjuter med vänstern och inte med högern som i andra halvlek när han verkligen räddar en poäng. Vänsterskottet blev det en målvaktsretur på som sedan dagens namnsdagsbarn Olof tofflade i mål bara för att få se det avvinkat för offside.

Olidligt stiligt namn Olof, bredvid vägen (by the way).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar