lördag

ComDyr


För några veckor sedan ringde det en smilfink från ComHem och erbjöd mig billigare television om jag förlängde mitt Canal+abonnemang året ut och eftersom jag ändå har tänkt mig att se på den kanalen fortsättningsvis så nappade jag på förslaget.
I min enfald så inbillade jag mig då att nästa faktura skulle vara en aning billigare än vanligt - nu har jag fått fakturan och nu tror jag inte längre det. Istället för ett lägre belopp än vanligt så är fakturan som ligger här framför mig och dallrar 4-500 kr dyrare än dom tidigare. Istället för ett billigare pris så vill ComHem nämligen ha betalt för Canal+ två gånger för nästa period! Apskallar!

Inte nog med att rövhålen förvägrade mig rätten att kunna se Norrköping - Hammarby i sista omgången trots att enda anledningen till att jag prenumererar på "Säsongskortet" är att jag vill se Bajen. Nä nä, dom vill dessutom ta dubbelt betalt för den skiten jag tillåts kunna se!

4 kommentarer:

  1. jag pröjsar 1300 i månan till svinen föratt få rubbettt, visa en låt med the view nu typ 5 rebbecas

    SvaraRadera
  2. Intressant att man mår dåligt av att vara vit......isåfall hajar jag inte riktigt poängen med vita perioder...:)

    SvaraRadera
  3. Fan vad skönt det är att man ramlat över 40-sträcket... Nu har man förvärvat rätten till den gamla hat-repliken... Det var bättre förr!

    Legalize it!

    /Uffe Punk

    SvaraRadera
  4. 40-strecket?! Du är väl över 70... :)

    SvaraRadera