I början på andra gjorde precis Broberg mål, 3-2 nu.
---------------------
Till slut blev det vinst med sjuka 6-5 och det var en upplevelse att gå runt isen och plocka in reklam och skit när sången om Bajen dånade ut ur tältet.
Öltältet blev en formidabel succé - vi har inte räknat än - men uppskattningsvis fick vi in i runda slängar lika mycket på tältet som på inträdet som de drygt 3000 på läktarna betalade vid vändkorsen.
Tack för all hjälp - tack Acke, Mange och Bandybaronessan, utan er så hade Albin tagit till flaskan.
Feeling tält tält tält!!!
-----------------------
Trodde aldrig att jag skulle buga mig för Wikegård - men det är just precis det jag gör nu. Vettigt Niklas - mycket vettigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar