fredag

Telefonterror


I Albin-bloggens eviga följetong "ComHem är rövhål" är det nu dags för ännu ett klavertramp från jordklotets sämsta och värdelösaste bolag.

Det började i förrgår när det ringde en efterbliven kvinna från ComHem och ville sälja på Albin Canal+. Albin förklarade vänligt att han har abonnerat på den kanalen alltsedan den ifördes i utbudet och att erbjudandet därför var klart överflödigt.
Efter en stund ringde det igen och den här gången var det en kille med talfel som även han ringde från ComHem och ville sälja samma sak som kvinnan innan honom. Återigen förklarade Selin att han har haft Canal+ i åratal.
När det ringde för femte gången från samma företag så var Albin så att säga inte längre lika vänlig, men efter det höll sig telefonen tyst.

När ComHem ringde för tredje gången igår kväll och tjatade om Canal+ så hotade Albin försäljaren, hans familj och hans vänner plus hela jävla ComHem till livet.
Ringer det någon idiot från den där skitfirman ikväll så kommer Herr Selin att börja googla efter ordet "brevbomb".

Puckon...

1 kommentar:

  1. Du kan få låna The Anarchist Cookbook, där finns det tips hur du kan göra.

    SvaraRadera