
Bäst i världen!!! 6-2 i finalen av World Cup mot ryska laget Zorkij och Albin fattar inte hur stort det är. Vad fan grabbarna än har sysslat med på försäsongen så har dom gjort det förbannat bra.
Känns skönt att kunna gå till jobbet imorgon iförd arbetsjackan med Hammarby-märket och för en gångs skull kunna känna sig stolt över att tillhöra den grönvita familjen. Det här var precis vad klubben behövde efter alla domedagsrubriker.
Bagdad och Albin ska möta upp grabbarna i omklädningsrummet på Zinken när laget kommer hem från Sandviken. Om man säger så här - det luktar sovmorgon imorgon.
BÄST I VÄRLDEN!!!
"Känns skönt att kunna gå till jobbet imorgon iförd arbetsjackan med Hammarby-märket och för en gångs skull kunna känna sig stolt över att tillhöra den grönvita familjen."
SvaraRadera"..för en gångs skull.."?
en liten freudian slip där eller?
själv är jag varje dag stolt white trash-gnagare;)
mer bombarjackor åt folket!
Bäst i världen - och vi trivs med det...
SvaraRadera