söndag

En dag kvar...

Okej, vi var först med att sjunga på läktarna i Sverige och vi var först med tifo, men såhär såg det ut i Argentina redan 1960. Respekt.



Idag värmer jag upp med Borsten - Bajen United på Zinken klockan fyra. Det är rätt skönt med semester ändå - även om den är något påtvingad.

Grabbarna möter VSK 13.00 och efter 2 storvinster i Svenska Cupen så får väl det ses som det första stora testet. Ni kan följa matchen här. 

Måste erkänna att jag har sjukt svårt att låta bli att jobba med hemssidan och lägga in resultat och matchrapporter som vanligt, men tyvärr så måste jag försöka låta bli för att det ska märkas att jag finns och faktiskt gör någonting på det där bygget. Men det är svårt och det känns fel - tyvärr så är det slag under bältet som jag har tvingats att ta till. Har man semester så ska man faktiskt inte jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar