fredag

Ett tecken

Givetvis begriper jag att hela grejen med Gud och det där är sagor som en gång hittades på för att förklara saker som inte går att förklara och för att hålla kvinnorna på plats. Men jag är samtidigt övertygad om att det finns saker som är bortom vår föreställningsförmåga. Vem vet, om några hundra år kanske dom garvar åt oss. "Ha ha haa, idioterna fattade inte att det finns en massa gudar, hur skulle det annars funka."




Hela den här prylen med att återigen ha blivit uppsagd från Hammarby har såklart gjort mig rätt deppig, så idag när jag gick genom Högalidsparken så tänkte jag "Fan vad deppigt, jag skulle behöva något som piggar upp mig". Då fick jag syn på en papperskorg 7-8 meter bort och på ren instinkt så spottade jag ut tuggummit och sköt det med en klockren spikrak vrist rakt in i tunnan. När jag kände lyckopirret i magen så tänkte jag "Tack Gud" och log lite för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar