torsdag

Vit flagg



Förutom att jag tycker att det är märkligt planerat att inte presentera årets matchtröja lite tidigare så att folk hinner köpa sig fina till premiären så ser jag fram mot när den förhoppningsvis snart visas upp. Tyvärr så lär den återigen vara överdrivet grön och jag vet att jag tjatar om det här, men jag fattar inte varför man inte väljer en vit tröja med gröna ränder istället för tvärtom och jag har kommit på ytterligare en anledning utöver att det är snyggare.
Ta en titt på flaggan här ovanför, den är vit med gröna ränder. Svårare än så behöver ett beslut inte vara.

Okej, loggan från Jobman blev inte helt lyckad, men ni ser hur det skulle kunna vara om man väljer en skjorta lik den Groningen från Holland spelar i.
Traditioner ska man inte bara skita i och Bajen lirade i vitt från början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar