lördag

Blåsta reportrar och apförkylning

Eftersom jag fortfarande kämpar med att bli av med höstens King Kong-förkylning så kopierar jag idag bara in det jag skrev på FB igår efter nyheterna på TV där dom visade upp en tant med mikrofon som höll på att blåsa över till Finland från Göteborg.

 Lika kul varje gång när dom ska rapportera om någon storm på nyheterna och ställer nån stackars reporter där det blåser som jävligast så man nästan inte hör vad hon eller han säger. Ungefär som att vi inte skulle fatta vad en storm är för nått annars. Jag tänker bara "Ställ dig i lä pappskalle".


Avslutar det hela med ytterligare en genväg från FB, nämligen den här urkuliga bilden som Molin la in. På tal om Molin så spelar Borsten på Zinken idag klockan fyra och om jag orkar gå dit så är det säkert nyttigt med lite luft. Avvaktar min status efter lunch.

För er som läser på mobilen och har svårt att se texten på bilden så står det.
"Jag var förberedd
det var bara en tidsfråga
innan jag gjorde något dumt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar