fredag

Energitorsk-albin

Alltså, det funkar inte att orka jobba, träna och blogga. När jag skrev det här igår så hade jag lastat av ölbilen, grönsaksbilen, köttbilen, fiskbilen och den feta Axfoodbilen som kom med allt möjligt och efter det cyklade jag hem och körde en pyramidbänkpress med 12-10-8-4-2-4-8-10-12 repetitioner med 70 kg på tolvorna och 102 kilo på tvåan. Sen körde jag vanlig styrka en en timme till. Efter dagar som den så är mitt huvud för tomt för att orka blurra ner en massa strunt.
Men jag kommer i mina favoritjeans igen, dom är lagom över magen, men lite trängre över låren. I like.

Det jag hade tänkt skriva om att jag funderar på att ställa upp in nästa kommunalval med ett idrottsparti eftersom Stockholm bara satsar en fjärdedel per ivånare på idrott jämfört med Göteborg eller Malmö. Men det har jag redan skrivit på FB så det får räcka.

1 kommentar: