söndag

"Sjuvan sjuvan här stannar vi!"

Man ska inte gnälla i onödan, men internet har ju till stor del förvandlas till en soptipp för gnäll och jag är dessutom en gnällig jävel och det här är min gnälliga blogg, så jag tycker att jag har rätt att gnälla om att jag är bra trött på den här jävla förkylningen som aldrig släpper greppet. Det räcker liksom nu.
Samtalade med en läkare igår och det kan vara så att jag först hade en virusinfektion som försvagade mitt immunförsvar och det gjorde att ett annat virus fick fäste och att jag alltså nu är inne på min andra förkylning. Det skulle i så fall förklara varför den på nått vis har flyttat ner i lungorna.

IFK Uttråkad 

Hursomhelst så hoppas jag att jag trots mitt syrefattiga blod och mina väsande lungor orkar ta mig till Tanto BP ikväll när Borsten lirar säsongens sista match. Vid vinst så blir vi seriesegrare, men det är inget att oroa sig över eftersom vi redan har varit i kontakt med förbundet och kan i så fall avsäga oss avancemanget.
"Vi ha roouligast sjuvan!"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar