torsdag

53 och det pumpar fortfarande

Min chef har beordrat mig att vara sjukskriven den här veckan efter undersökningen av mitt hjärta, så jag passar väl på att blogga lite igen när jag ändå har onödigt mycket tid.


En kortfattad sammanfattning över varför jag blev inlagd på sjukan är att jag hade/har tryck och en brännande känsla över vänster bröst och sida, plus att vänster arm domnar och somnar titt som tätt. Blodprov visade förhöjda nivåer av ett protein som heter Troponin T. Därför gjorde man en grundlig kontroll för att utesluta knas på pumpen och det uteslöt man. Min pump är helt och hållet spelklar.
Mer drama än så kan jag inte bjuda på den här gången.

Nu ska jag gå och titta vem som har startat en helikopter i trapphuset. Antagligen samma gäng som står och slår på järnräckena en våning upp BOOOONK BOOOONK BOOOONK!!!

1 kommentar:

  1. Man kan få hjärtsnörp för mindre, helikoptrar i trapphuset är lite sisådär.... AVGÅ ALLA!!!

    SvaraRadera