onsdag

Sjuk sjukvård

Man kan väl säga att mina senaste veckor inte har varit de bästa jag upplevt. Jag har mest sett insidan av sjukhus och har börjat jobba igen nu. När jag blev utskriven från SÖS så sa dom att jag skulle bli kallad på uppföljning på vårdcentralen för att reda ut orsaken till min svacka. När jag ringde för att boka en tid själv eftersom jag inte litade på att dom skulle sköta uppgiften att kalla mig så fick jag beskedet att min läkare där inte tyckte att det var nödvändigt. När jag påpekade att läkarna på SÖS tyckte att det var nödvändigt att ta reda på orsaken till att jag blev inlagd så fick jag höra "Du vet ju hur sjukvården ser ut".
Nämen då så, lite hjärtinfarkt och stroke har väl ingen dött av.


Flimrig syn, tryck över vänster sida av bröstet, yrsel, bortdomnad höger hand, vänster arm och vänster sida av huvudet får man väl stå ut med. Man vet ju hur sjukvården ser ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar