fredag

Ha den äran lillebror

Idag fyller min lillebror år.
Lillebror, det låter som en liten glutt. Han är varken liten eller någon glutt längre, faktum är att han också snart är en gubbe och eftersom jag är 8 år äldre så få jag numera svår åldersnoja varje gång han fyller år. Vore skönt om han kunde sluta upp med det.

Funderade på lämplig bild dagen till ära, men eftersom jag är drabbad av åldersnoja så kan jag inte komma på något lämpligt.
Det får bli lite mer rörliga bilder, den här gången på en fräsig jonglör som underhöll oss på en strand en mörk natt.
Lite fullmånepartyvarning, jag vet, men gluttar gillar ju sånt och för mig kommer lillebror i all framtid förbli en glutt så han kanske tycker om det.

Grattis Kenta!


1 kommentar:

  1. Om man lyssnar noga kan man höra våra sluga resplaner i bakgrunden.

    SvaraRadera