torsdag

He he...

Idag är det tajt med tid på morgonen, så ni får nöja er med gårdagens första mål så länge. Får jag lust och tid så kanske det kommer en liten matchanalys eller något annat skit lite senare.



~~~~~~

Nu är det sen eftermiddag och jag har hunnit fundera ut en kortfattad matchanalys.

Gårdagens match bevisar att det är större chans att vinna matcher om man kämpar och ger allt, jämfört med att komma till matcher på vischan och någonstans i bakhuvudet tro att man är Barcelona och därför omedvetet gå på halvfart. Igår såg det ut som att Hammarby äntligen har fattat att Superettan handlar om att ge 100% i varje match, varje minut, varje sekund.


2 kommentarer:

  1. Du har inte själva straffsituationen någonstans?
    Jag blev så överraskad att vi fick en att jag inte vet om det var rätt eller inte..

    SvaraRadera
  2. Har tyvärr inte hittat situationen där SCT blir neddragen, men jag tyckte i alla fall att det såg ut som straff när det hände. Vi får ju en straff vart tredje år ungefär, så man kan väl säga att det är rättvist varje gång det sker. :)

    SvaraRadera