söndag

Jag vill bli som far, jag vill bli en snu-u-u-uuuut!

Rubriken är en textrad från KSMB

Min förbannade förkylning har gjort comeback, så jag har lite svårt att komma på något att skriva om. Hade tänkt en rätt lång historia om hur jag fick en bar att ha öppet i Bangkok efter den lagstadgade stängningen vid midnatt eftersom jag hade lurat i personalen att jag var snut. När en polis kom förbi och undrade varför dom inte hade stängt så mumlade dom lite och pekade på mig, han tittade åt mitt håll lite slött, gjorde honnör och åkte iväg.


Men jag får ta hela den storyn en annan gång och lägger istället in en av mina favoritbilder som jag tog på Spider och några poliser som vi groggade loss med vid ett järnvägsspår vid några plåtskjul en munter eftermiddag. Sen skjutsade dom oss på sina bågar hem till hotellet.
Thailändarna är roliga, antingen är dom snällast i världen eller så är dom elakast i hela universum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar