söndag

Creepy flaskpost

I år har jag som mål att åtminstone åka "hem" till Thailand en gång och då gärna i kombination med en tripp till Burma (Myanmar). När jag slappar på någon strand så gillar jag att skriva en lapp som jag lägger i en flaska. När jag ser att någon hittar flaskposten så brukar jag smyga upp och ställa mig jättenära bakom den som har hittat flaskan och på lappen läser "Jag står precis bakom dig".


Lugn morsan, inte ens jag är sådär skruvat i roten, jag har snott det där skämtet från en ståuppare. Det här är internet - i stort sett allt är snott från någon annan. 

Han (som jag inte minns namnet på) var hursomhelst jävligt kul. Han tyckte att batterier är dramatiska och en aning tragiska eftersom dom antingen arbetar eller är döda. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar