fredag

Plötsligt händer det

Sitter som en smäck


Precis som de allra flesta så brukar jag säga att jag aldrig vinner något och det beror såklart på att jag precis som de flesta försvinnande sällan gör det. Det är liksom det om är själva affärsidén med spel, att den som spelar ska förlora så att spelarrangören tjänar pengar.
Men så igår hörde jag hur brevbäraren kämpade ner ett tjockt kuvert genom brevinkastet och jag kunde inte begripa vad det var för något. När jag öppnade så hittade jag en fräsig toppluva av märket Gasp och mindes genast att jag för bra länge sen svarade på några frågor i en tävling på nätet där priset var just den där luvan.
Okej, det är inte som högsta vinsten på Lotto, men jag vann i alla fall mer än de flesta vann igår.

Ikväll kommer Kungälv till Zinken innan Elitserien gör ett litet uppehåll för landskamper, så klicka här och köp en biljett för sen dröjer det ett par veckor innan det vankas match igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar