torsdag

Hemma igen


Skumt att sitta och smutta på en grogg utanför ett horhus i kortbraller och tropikhetta ena dagen för att nästa gå på Liljeholmsbron och frysa med en massa kläder överallt på kroppen.

Det är extra svårt att använda bokstäverna å, ä, och ö igen, jag får skriva om hela tiden. Stor Dolph Lundgren-varning, jag t o m tänker i en salig mix av svenska, thai och engelska.

Har tittat lite på bilderna som vi tog och nu funderar jag på om jag ska lägga in bilder på dom bloggarna som jag redan skrivit eller om jag ska damma in en bild lite då och då istället. Det lär väl bli en del reseskriverier ett tag framöver i alla fall.

Imorgon blir det som vanligt när man har rest lite, jag vaknar, öppnar ögat och undrar vad det är för sluskhotell jag tagit in på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar