onsdag

Slutet

Efter 6 veckor och drygt 650 bira ar det nu dags att flyga hem till folkhemmet. Ja, jevlar.
Nu ar jag saker pa att det blir var nar vi kommer hem, for V kopte en fet Kanada Gas jacka idag for 10% av vad en san overklassteka kostar hemma.
Sjalv tjackade jag ett par fotbollspjuck for en vettig summa.
Klockan ar nu runt 7 pa kvallen och vi har tagit in pa ett "short time" rum pa ett horhus sa vi kan bubba och duscha innan vi tar en taxi till flygplatsen. Flyget ska tydligen fladdra ivag 20 over 12 inatt. V ar orolig att jag ska bli for byst for jag har trottnat pa ol och dricker numera grogg. Grogg ar gott.

Som avslutning pa detta forvirrade skrivande harbortifran ska jag passa pa att tacka min basta kompis V som lyckades baxa runt mig pa alla dessa aventyr. Utan henne hade det tagit mig 20 ar att hinna uppleva allt jag har varit med om. Sjalvklart har jag ruttnat ibland och tyckt att bokstavsbarnet kunde lugna sig lite ibland och att tempot varit lite val hogt. Men med facit i hand sa ar jag djupt taksam for hennes iver och energi som givit mig dom mest fantastiska 6 veckorna i mitt liv.

Tack V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar