söndag

Solsting

Att jag inte har bloggat pa nagra dagar beror pa att jag har legat pa rummet i 1,5 dygn med feber, frossa, spy och skitrallyn.
"10" kom en dag tidigare och vi skojade till det ratt bra. Dagen efter tillbringade vi pa taket i bubbelpoolen. Korkat nog satt vi dar i 5 timmar och vara hander och fotter var skrynkligare an nagonsin. "10" hade skrynklor ovanpa sina hander och mina stortar sag ut som rosa sviskon. Vi garvade sa vi fes.
Sen pa kvallen sa borjade jag kanna mig febrig och yr sa det var nog solen som golvade mig. Aven fast jag satt i vattnet och med kepsen.
Som thailandarna sager "det ar bara idioter som ar i solen" och det borde val jag veta efter alla mina resor hit.
"10" och V har smygit runt har och dom har haft det roligare an mig, det lovar jag.
Imorgon aker vi till Koh Chang, det ska bli skont att komma fran det har skitstallet. Just nu ar det dessutom musikfestival med 3 scener och det ar inte tyst en sekund.
Haromdagen sa ringde V:s och min mor oss med en timmes mellanrum och bada sa exakt samma sak. "Jag ville bara hora din rost."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar