torsdag

Pattis

Har nu pa nagot satt aterigen hamnat i Pattaya, dekadensens Mecka. Det verkar inte som att jag kan undvika denna markliga plats, utan dras hit av onda krafter.
Tyvarr sa har Abbes Bar blivit lite av en besvikelse. BKB-trojan som han fick av mig for ca 10 ar sen och som hangde i taket mellan Liverpool och Fiorentina har dom avlagsnat och olen kostar hutlosa 70 bath for en liten flarra, det far man 15 halvlitrar for i Vietnam.
Dessutom ar baset dar jag tatuerade knana borta och jag som hade planerat att lura pa "10" ett par stiliga knan.
Annars ar allt sig likt, kopetanter och barer huller om buller.
Vantar nu pa att "10" ska svara pa mitt sms sa att vi kan traffas imorgon.
Vi har hittat ett hotell med pool pa taket och har just varit dar och snott solstolarna fran dom feta tyskarna i sina for sma badbyxor.

3 kommentarer:

  1. Åk därifrån omdelbart. Åk till en mysig strand långt från dekadensen.

    SvaraRadera
  2. Mamma tycker att du skall vara rädd om dig,inte göra något som inte mor skulle ha gjort.

    SvaraRadera
  3. Ligger det något bakom att det inte uppdaterats sen du skulle träffa "10"?

    Konspirationsteorierna haglar i det kalla landet i norr. Hetaste tipset just nu är att ni spelar in en ny version av packad och klar...

    SvaraRadera