tisdag

Transportproblem

I ett enfaldigt ogonblick fick jag for mig att vi skulle agna tiden har pa Elafanten till sloa i skuggan pa stranden och ett och annat bad. Jag hade fel.
Efter en frukost pa bananpankaka och 2 ol sa fick jag reda pa att vi skulle 4 mil till andra sidan on och spana. Det var inte sa latt som vi (hon) trodde och det hela slutade med att vi hamnade vid farjan, ungefar halvags. V har "den dar dagen i manaden" och spydde ut sin besvikelse over mig som tankte pa munken Thich Nath Han som har skrivit boken "Anger" och omfamnade min ilska som ett gratande barn.
Till slut hamnade vi pa en flumstrand som heter "Lonely Beach" pa motsatt sida. Skont stalle men bara pajashyddor eller gottstaltarhotell.
 
Efter min sjuksvacka har jag nu borjat ata igen. Men det verkarsom mina tarmar har glomt bort hur dom ska tackla vanlig mat, allt jag ater och dricker stannar i magsacken. En magsack som bara svaller. Nu ser jag ut som var gamla keeper Forhman med en storskon jattepuka.
 
Imorgon ska vi tydligen ta det lugnt...stor chans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar