söndag

Dejta?


Nu har jag inte läst varje bokstav om hur det gick till när den där spelaren från Paraguay bad en snubbe från FIFA att fråga bruttan från DN om hon ville besöka hans rum. Men jag har fattat att det var allt och att han inte frågade om han fick köpa sex, utan bara mer som en vanlig dejt. Låt gå för att det var lite sent, men vem har inte ringt brudar mitt i natten?
Tydligen blev hon chockad, så antingen var det första gången någon ville dejta henne eller så är hon ett militant hårdlesbo med svår hetrofobi.
Får man inte be någon annan att fråga en tjej om intresse finns? Han kanske var blyg och dålig på språket?
Måste man alltid tro det värsta?

Borde finnas viktigare saker här i vår sjuka värd för en "seriös" tidning som DN att ägna helsidor åt i flera dagar.

5 kommentarer:

  1. Jag är så skakad över denna hemska händelse. Jag tycker vi ska sympatisera med den stackars kvinnan som har fått sitt liv förstört och bojkotta VM.

    SvaraRadera
  2. Eller så ska man vara glad att någon vill ragga upp en*s*

    Då du o jag har gemensamma bekanta så kommer vi säkert ses på en fest eller något hak med tiden.

    SvaraRadera
  3. Eller så ringer han. Sent, med tolkhjälp. Förmodligen från Holmsten. Som man aldrig förstår.

    SvaraRadera
  4. Eller så ringer han. Sent, med tolkhjälp. Förmodligen från Holmsten. Som man aldrig förstår.

    SvaraRadera
  5. Hej där vilken kul blogg du har.
    Såklart skulle hon ha dejtat honom .´Man får inte vara feg.
    På tal om dejting läs mer på http://www.sajberia.se

    SvaraRadera