tisdag

Uppe innan tuppen


På grund av förkylningstider och sjuk kollega så börjar jag den här veckan att jobba redan halv sex på mornarna. Det känns helt overkligt att stå och skotta snö i svinottan när alla normala människor ligger och snusar i bingen.

Nu på eftermiddagen är jag helt slut och fattar inte hur jag orkade jobba som knopare och börja så här tidigt varje vardag utom på fredagar då vi började redan elva på torsdagskvällen och jobbade hela natten till fredag eftermiddag. Vrickat.

Jag är så trött och snurrig att jag spelade kryss i alla fyra matcherna ikväll. Men det spelar antagligen ingen roll, för när dom sparkar igång så sover jag nog dreglande i något hörn.

1 kommentar:

  1. Tuppen ja. Varför är tuppen så morgonpigg trots att han gökat med 10 höns hela natten? En av livets gåtor:)

    SvaraRadera