torsdag

Snoröga AB


Dagens tips.

Om ni av någon anledning tycker att ögat känns latjo och får för er att hälla i lite ögondroppar i jacket för att råda bot på irritationen så titta då först på bästföredatum. Läser ni "1999" så häll då förihelvete inte blasket i ögat - det svider nämligen som fan och ni kommer inte att kunna se på TV på en hel kväll. Om ni nu inte råkar vara så lyxigt utrustade att ni kan se på två ögon - något som Albin finner en aning fjantigt och överdrivet.

Jag hoppas att bilden är suddig för er med, annars är det generalknas för cyklopen...

2 kommentarer:

  1. Du skulle ha övningskört på det "andra" ögat.

    SvaraRadera
  2. Det hade varit att föredra, men jag har känsel i det ögat med. Plus att om jag hade vetat om att dropparna var sådär gamla så hade jag inte fått för mig att övningsköra. Eftersom jag inte trodde att det var något fel så fläskade jag bara på rakt av.

    SvaraRadera