onsdag

Tji fotboll

Nya tider för bollälskare. Igår fick man genomlida Fenerbahce - Arsenal i sjuttiotalsformat med en fet svart ram runt själva spelet. Köper man en platt-TV så får man betala tusentals kronor per tum och sen när man väl ska gotta sig åt en match så snor turkarna 20 tum av bilden - tack Viasat.

Idag har jag letat mig blå efter en kanal som visar en CL-match, men det enda alternativet verkar vara att köpa in Viasat Sport till mitt kanalutbud som redan innehåller sisådär 40 kanaler som jag aldrig tittar på.

3 kommentarer:

  1. Inget mer gratistittande för dig din gamla licensskolkare.

    SvaraRadera
  2. Stasi-Radiotjänst ringde på min dörr för en vecka sen - här skolkas det inte (längre).

    SvaraRadera
  3. Fan va skööönt. Det finns en rättvisa i alla fall.

    SvaraRadera