måndag

ComNollKoll


Efter en evighetstelefonkö så kom Albin äntligen fram till ComHem och fakturan som först var på 1268 kr har nu ändrats till den något humanare summan 531 enkronor. ComHem hade nämligen lyckats ta dubbelt betalt förra månaden också. Snillen...och smart av Albin att bara betala utan att kolla - undrar hur många som gör det och hur mycket ComHem tjänar på det lurendrejeriet.

Dessutom så hade dom sopgubbens mejladress som Albins kontaktmejladress. Ordning och reda på den den där firman.

4 kommentarer:

  1. Du är fångad i ett rum med en tiger, en skallerorm och en bajare och du har en pistol laddad med endast två kulor. Vad gör du?

    Skjuter bajaren två gånger.
    Hahahahahaha!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Din mentala hälsa är ett mysterium...

    Det är lite som sanningen att alla homofober egentligen är stora ugenballar inners inne. Du är nog lite smygbajare ändå. :)

    SvaraRadera
  3. Tjeeena Albin och alla sköööna kisar.
    Fan idag har man pallknack efter för många dragnaglar nere på Läckerbiten igår. Ligger för ankar nu och sörjer bajen speedway. För jävligt asså. Jag var ju nere på Kanalplan med fassan för många år sen och kolla när de släpa vänsterknän. Det var tider det. Nu är det bara skit asså, bara degen som styr. Ähhh jag måste rycka upp mig. Tror jag drar ner till Blecktornskällan och snackar lite Janne Sjöström-minnen med Texas och Dallas. Bajen e best, för sååå e det ju. SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDER GLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDER.

    SvaraRadera
  4. Gör det, så åker jag till Solna och frågar någon som försöker se tuff och farlig ut med skitig jeansjacka om hur man trimmar en flakmoppe...

    SvaraRadera