torsdag

Där ska du sitta din jävla f...

Ur morgonens DN.

"Högsta domstolen (HD) kommer inte att pröva hovrättens dom mot operasångaren Tito Beltran. Därmed får Beltran nu avtjäna 2,5 års fängelse för våldtäkt och sexuellt utnyttjande."

Jag vet faktiskt inte om han är skyldig eller inte - men jag tror givetvis det. Jag skiter i vilket, jag tycker hur som helst att det är skönt att det där äcklet får sitta inne ett tag. Han är på något vis så pass obehaglig att det borde ingå 2-3 års fängelse i hans liv helt utan annan anledning än att han just är ett obehagligt litet äckel.

Läste någonstans att äcklets far nu har deklarerat att han aldrig någonsin igen kommer att besöka Sverige. Usch, vilket nedrigt hot! Hur ska vi överleva en sån sak - vi kommer att gå under av ren och ram saknad! Snälla Pappa Beltran, kom hit igen!
Pappa pappskalle...

3 kommentarer:

  1. Ha ha , suveränt sagt "det borde ingå 2-3 års fängelse i hans liv helt utan anledning"!!

    Ja du albin , hur ska vi nu klara oss när fadern vägrar komma hit igen men jag tror vi har idioter så det räcker ändå i vårt land!

    // Örnen

    SvaraRadera
  2. På rapsody gick han med smeknamnet "den kåte chilenarn" kanske inte helt oförtjänt. Hans fru borde gå med namnet "den dumme idioten" som tror honom, om hon inte bara spelar.

    SvaraRadera
  3. Hon är för dum för att kunna spela. Tro mig - hon är helidiot. Även fast det kanske är en förolämpning mot alla idioter att kalla henne det.

    SvaraRadera