måndag

Femtonårsjubileum


Idag har Albin bott i samma fastighets vid Hornstull i 15 år. Inte i samma lägenhet hela tiden - Albin har jobbat sig upp några våningar och ett gäng kvadratmeter.

Det här är förstås helt och hållet ointressant läsning för er, precis som det brukar vara här på Albin-bloggen. Men inte verkar ni bry er om det, ni läser ändå ni. Jag kanske skulle ta och bli en kvällstidning eller politiker och hejdlöst vräka ur mig ord och bokstäver som totalt saknar innehåll. Jag verkar ju ha en viss talang för det, kolla bara dom här raderna som jag har lyckats plita ner nu utan att ha fått ur mig ett enda vettigt ord.

Albin for President och sen Expressenident kanske.

2 kommentarer:

  1. Du får min röst!

    SvaraRadera
  2. Du är söders Woody Allen. Lämnar nästa aldrig sin ö.

    SvaraRadera