onsdag

Åsså en till!


Stefan X:et Erixon är nu även han klar för Bajens nya Dream Team!

9 kommentarer:

  1. När kommer Lill-Sigge då?Fan vi har ju inte värvat en ny spelare på flera minuter nu.Jobba på!!!

    SvaraRadera
  2. Nu har det gått lång tid och Sigge är inte klar än... Dags att börja jobba!!!

    SvaraRadera
  3. Klasspelare hela bunten. Måste vara trist för Hammarby fotboll att aldrig få några klassspelare.

    SvaraRadera
  4. albin!!

    vi är några knopare,från ditt förra jobb som kommer till bajen - edsbyn,den 21...

    hade varit roligt att få se dig igen!!

    (jag)håkan)
    reinke
    berra+ några till som du inte har träffat

    behöver jag säga vilka jag hejar på;)

    SvaraRadera
  5. Skicka ett mejl till mitt jobb (adressen hittar du på Bajens hemsida om du letar dig runt lite) så vi kan bestämma träff. Askul!

    SvaraRadera
  6. Nej, vafan. Mejla till albin.selin(snabel-a)hotmail.com istället!

    SvaraRadera
  7. Jag kommer dock inte att närvara på Bajen-Edsbyn. Jag ska möta Enebyberg i bandy med Hasse Johansson, Butta och den fantastiske Sten Ove "Putte" Ramberg. Den senaste (siste) som var både landslagsman i både fotboll och bandy. Ingen genuin söööderkis som många bajare tror, utan han är från BP. Men det visste du väl.

    SvaraRadera
  8. Ska du möta Enebyberg helt själv! Strongt.

    Klart att jag vet det där om Putte. Vem kan glömma hans match mot Brasilien nere i Göteborg. Överlägset bäst på plan.

    SvaraRadera
  9. En underbar människa är han också.

    SvaraRadera