tisdag

11 clowner

Jag har sett Hammarby spela dåligt, värdelöst, pinsamt och till och med lätt bögigt ibland - men jag har aldrig sett någonting så uruselt som det som visades på min feta platt-TV igår. Att elva pojkar som inte gör någonting annat än tränar och spelar fotboll inte lyckas få iväg ett enda skott på mål mot ett skräplag som Halmstad på dryga 90 minuter är inget annat en generalskandal. Just det, inte ett enda skott - Dahls tåfis räknar jag inte som skott - ett skott måste minst ha styrfart för att vara värdigt att kallas skott.


Det går antagligen inte att hålla mer på Hammarby än vad jag gör och jag trodde aldrig att jag skulle skriva eller säga det, men dom där plattfötterna som nu representerar Bajen har verkligen på alla sätt och vis förtjänat att åka ur med buller och med bång. Lika bra det - en sån här säsong till i Allsvenskan är ungefär lika lockande som prostatacancer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar