tisdag

ComPeng


Ekonomitönten (E.T.) här på kansliet tyckte att hans faktura från ComHem innehöll en mysko avgift på 180 kr så därför kollade Albin sin faktura och även han upptäckte att den innehöll en avgift för kortet till digitalboxen på den summan.

Vafan är det för jävla påhitt! Det är ju som om man skulle leasa en bil och efter ett tag införs det en extra avgift om man vill fortsätta använda bilnyckeln. Eller som att din fastighetsägare spikar igen din ytterdörr och kräver dig på mer kosing om du vill kunna gå in eller ut ur din lägenhet.
Att införa en extra avgift för ett kort som jag måste ha för att kunna se på dom program som jag redan betalar för är inget annat än förbannad ocker och lurendrejerifasoner.

3 kommentarer:

  1. Jag har fått en e-faktura från comhem på 0 kr som ska vara betald senast den 30/10. Jag har försökt betala den med min internetbank men det går inte att betala en räkning på 0 kr. Nu måste jag få tag på comhems usla kundservice, annars kan man ge sej i fan på att man får ett betalningspåminnelse för att man inte har betalat.

    /V

    SvaraRadera
  2. Vi fick en faktura från en firma som sponsrar oss på 0 kronor, med 25 kronor i faktureringsavgift.

    SvaraRadera
  3. Helt otroligt att Comhem fortfarande existerar!
    Har inte hört talas om nån som är nöjd som kund där!

    //Örnen

    SvaraRadera